13 sep 2009

Oefenen ding 3





"Een goed leraar is een ton boeken waard."









Ben wat aan het experimenteren met berichten te verplaatsen en te bewerken, hoe in te delen etc.
Toevoegen van een blog, die ik wil volgen is mij ook gelukt
Credo is "leren door te doen" en daar sta ik volledig achter.
Waar wel veel tijd in zit is het doorlezen van hoe alle instellingen werken en aangezien ik niet zo gauw iemand om hulp vraag, alvorens zelf eerst van alles uitgeprobeerd te hebben kost het mij wat meer tijd.
Dit is niet uit arrogantie, maar puur uit - wil om van eigen fouten te leren-
Omdat ik niet zo tevreden met de gekozen template ben ik al op internet gaan zoeken naar een betere, maar het moet wel in de Bleu Royal sfeer blijven met het accent op Bleu en het moet ook gratis zijn .
En dat is nu juist het probleem, want wat ik gezien heb mag ik voor het lieve bedrag van € 73 betalen en dat gaat deze web-2.0- pionier een beetje te ver.
Het plan is nu om meer foto's te maken en te plaatsen op mijn weblog.

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brrrr.... dat opgeheven vingertje is toch niet voor Ilse bedoeld ;-)
    Succes met het pimpen van het blog!

    BeantwoordenVerwijderen