27 sep 2009

Ding 6 Ontdek Flickr

Een nieuw gratis account aangemaakt bij Flickr (deze keer een YahooID en geen Gmail) met gratis foto's opslag tot 100 MB.
Daarna een buddy icon gepresenteerd gekregen, wat op een of andere alien leek.
Ik heb gekozen voor nieuw image, weer in de bleu royal stijl, wel een heel klein vierkantje moet ik zeggen!
Ook een persoonlijke Flickr URL werd in het schermpje getoond.
Omdat ik foto opnames heb gemaakt rond de bibliotheek, heb ik deze kunnen uploaden naar Flickr en na heerlijk stuntelen is het mij gelukt (joepie!!!) Klik op maar op de link en je ziet een van de van de foto"s waar Ilse en Betty heel relaxed en cool bij de poort naast de bibliotheek staan. Ik wil nog verdere ontdekkingen in Flickr doen, want leuk is het zeker. Wat ik heel handig vind is het scherm met alle toegevoegde foto's en de hoeveelheid in MB's ( op dit moment 58.72) en de "remove" optie als je per ongeluk 2 keer dezelfde foto heb toegevoegd.

2 opmerkingen:

  1. Ook al zeg je dat je stuntelde, zo lijkt het niet. Je hebt al aardig wat uitgevogeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline,

    leuke foto's, al sta ik toch weer met mijn ogen dicht op een foto

    BeantwoordenVerwijderen